Mi a különbség az ügyfélkapu és a cPanel között?

Alapvetően két különböző feladatkört lát el a két felület. A cPanelen a tárhelyet és az ahhoz tartozó technikai beállításokat lehetséges kezelni, míg az ügyfélkapu egy összevont adminisztrációs, számlázási, illetve néhány szolgáltatás esetében technikai kezelőfelület. A cPaneles funkciók nagy része integrálva van az ügyfélkapuba is, így egyes műveletekhez nem feltétlenül szükséges külön belépni a cPanelbe.

Mire jó az Ügyfélkapu?

Az ügyfélkapunkat az online.mhosting.hu címen érheti el, ez egy adminisztrációs és kapcsolattartó felület, mely ügyfeleink kényelmét szolgálja. A rendelt szolgáltatások mennyiségétől és típusától függetlenül minden ügyfelünk számára biztosítjuk ezt a felületet. Az első rendeléskor itt megadott számlázási adatok kerülnek be számlázó rendszerünkbe, továbbá itt lehetséges a különféle szolgáltatások mennyiségét, típusát módosítani, megrendelést leadni, felmondást kérni, illetve a számlainformációkat megtekinteni. Az ügyfélkapu felületen keresztül nyithat bejelentéseket ügyfélszolgálatunk részére, illetve néhány szolgáltatás esetében technikai műveleteket is végrehajthat az integrált cPanel és VPS kezelő felület segítségével.

Mire jó a cPanel?

A cPanel egy grafikus tárhelykezelő felület, melyet főként a tárhellyel rendelkező ügyfeleink vesznek igénybe. Ennek elérhetősége fodomain.hu/cpanel, a „fodomain.hu” helyére minden esetben a tárhelyhez tartozó fődomaint kell behelyettesíteni.

A cPanelen keresztül lehetséges domaineket, email fiókokat, FTP fiókokat, adatbázisokat, ütemezett feladatokat, webes alkalmazásokat kezelni, továbbá grafikus felületen keresztül fájlokat feltölteni. A tárhelyen elvégezhető műveletekről Tudásbázisunk „Tárhely” kategóriája alatt található cikkekből tájékozódhat. A cPaneles funkciók nagy része integrálva van az ügyfélkapuba is.
Hasznosnak találta ezt a választ? 1 A felhasználók hasznosnak találták ezt (6 Szavazat)